torsdag 3 juni 2010

För att göra det lite stökigt

Ok, jag sammanfattar, vill bara reda ut det.
Kidsen har kvar sitt gamla efternamn och deras resor är bokade därefter. Deras pass går ut inom 6 månader när vi reser så det krävs nya pass för dem, annars kommer vi inte in i Thailand. När kidsen byter efternamn efter vigseln (!) måste de få nya pass - igen, (a 400:-) (det där är ingen smiley)
Jag har bytt så jag måste ha nytt pass, 400:-
Kom sen på att jag ville ha ett eurobonuskort från SAS som är med i star alliance för att få poäng för Vancouver i februari och Thailand i maj, augusti o NY i höst för att efter nästa år kanske få nån skön bonus till,, helsingfors el nåt,, får väl inte så mycket för det men fan, vill ju försöka. Tänk lite scallops i Paris på cafe Rotondo el Dome eller i Madrid eller Cancun eller vad som helst i den stilen - ge mig freebies!!!
Nå, jag måste iaf begära poängen i efterhand och sen byta namn på eurobonuskortet så jag kan registrera de andra resorna i år. Aa ni fattar, har man inte problem så skaffar man sig, men det är ju lite roligt samtidigt.
Detta är ju glömt när Hannah somnar ihopkrypt i soffan på ena sidan om mig och på andra sidan ligger Victor och snusar och håller om mig och solen lyser in i rummet så jag inte riktigt ser vad som händer i NHL finalerna, men det spelar ingen roll, allt är perfekt, då spelar ju inget av detta någon roll. Det enda som betyder något är DEM.

1 kommentar:

  1. Kommer incheckningen att fatta att du är barnens farsa eller?
    undrar mamma

    SvaraRadera