torsdag 15 juli 2010

Möhippan

Haha!
För 2 veckor sedan lurade jag i Hannah att jag skulle klippa mig. Jag bokade tid kl 10 en lördag hos hennes favvo frisörska - kom igen kl 10, där borde hon hajat till! Eller förresten, jag bad faktiskt Hannah boka. Aja, vi åkte dit och jag messade - med mobilen kvar i fickan - 10 minuter innan enligt plan till Anna (jag hade medan jag körde ut bilen från garaget förberett mobben med messet och Anna som mottagare)
När jag blev klippt började konstiga saker hända, saker som jag inte förstod, men som jag förstod var interna saker från gamla tider.
Okey, Hannah förstod självklart hela tiden vad som var på gång, jag kan inte hålla något hemligt för henne, för hon ser på mig när jag döljer saker, min mun lixom formas till något konstigt och orden blir...små, eller nåt..
Åh! du var så fin. Så fantastisk! och det var ju självklart att vi plötsligt möttes på Götgatsbacken i natten och vi var båda på väg hem. Det var fint.

________
När man inte har klippt sig på 15 år och helt plötsligt vill planera in ett cut en och en halv vecka i förväg (till saken hör att denne man är högst impulsiv) är det dags att börja ana oråd.
Hur som helst. Jag fattade grejen. Vad som var på gång. Men vad gör det, det var en fantastisk dag med mina underbara tjejer. Jag låter bilderna tala för sig själva.
Tack ska ni ha













Inga kommentarer:

Skicka en kommentar